nöjda kunder
av 5 i betyg på Practise Ledarträning
Vad säger våra kunder om Practise Ledarträning?
”Fått konkreta verktyg, varvat med övningar som känns naturliga.”
”Alla är så upptagna till vardags, så det har varit klockrent för utbildningen svarar på så många frågor. Jag önskar att jag gått den tidigare.”
”Man tar med ett verkligt problem, och får med tankar och en plan.”
”Det är när man tvingas utmana sig att gå utanför sin komfortabla zon som man verkligen förstår och utvecklas själv på riktigt.”
”Man har fått insikt om sig själv, sina styrkor, hur man uppfattas. Vi har verkligen blivit drillade i att ta det vi lär oss ut i vår vardag.”
Ett urval av våra kunder
Fjällräven gav Best Practise snittbetyg 9,8 av 10 möjliga.
”Best Practise har på ett föredömligt sätt gett oss förutsättningar till en ännu mer högeffektiv organisation. Roller har tydliggjorts och förutsättningar för sund feedback har skapats.”
/Martin Axelhed, vd Fjällräven
”Practise har en stor del i vårframgång”
Swedavia har tagit hjälp av oss på Practise för ett flertal tjänster – bland annatrekryteringstester, utveckling av högeffektiva team, ledarskap, konflikthantering, ledarcoaching och krishanteringsutbildningar.
Practise har en stor del i vår framgång. Vi har ett nära samarbete där vi lärt känna varandra väl och som bidragit till många insikter och många träffsäkra rekryteringar. De har en förståelse för hela vår verksamhet och vilka behov och utmaningar vi stårinför. Dessutom har de en förmåga att stötta oss när det gäller verksamhetsutveckling och ledarskap, som är direkt kopplat till rekryteringsprocessen.
Rekrytering är mer än att bara hitta rätt kandidat. Rekrytering handlar också om att förstå verksamheten och hitta personer med potential som kan brinna för det som tjänsten efterlyser.
Denna unika tjänst har Pracitise lyckas skapa, de har en unik förmåga att leverera potential hosmedarbetare. Jag kom själv till Swedavia via rekryteringstester som Practise anordnade. Det var en utvecklande process som gav mig en unik möjlighet attsnabbt komma in i verksamheten. Jag skulle säga att det sparade mig två månaders introduktion när det gäller att förstå vad mitt uppdrag innebär och vadverksamheten förväntar sig av mig.
Vad säger våra kunder om oss?
Redo att bli Best Practise? Fyll i formuläret så kontaktar vi dig!
Bli bättre, som yrkesmänniskor och som organisation
Är ni beredda att investera i er personal för att uppnå högpresterande och välmående medarbetare i en effektiv organisation? Forskning visar att medarbetarnas engagemang direkt påverkar en rad resultat för företaget. Företag och enheter med engagerade medarbetare: